Büyükşehir Vektörle Mücadelesini Gece Gündüz Sürdürüyor

Gündem 28.06.2026 - 13:53, Güncelleme: 28.06.2026 - 14:28
 

Büyükşehir Vektörle Mücadelesini Gece Gündüz Sürdürüyor

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.

Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.   Karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alan ekipler; parklar, yeşil alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama uygulamaları gerçekleştiriyor. Gece ve gündüz sürdürülen çalışmalarla yaz mevsiminde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.   Halk Sağlığı Önceliğimiz Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vektörle mücadelenin halk sağlığını doğrudan ilgilendiren temel belediyecilik hizmetlerinden biri olduğunu belirterek, "17 ilçemizin tamamında ekiplerimiz planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca vatandaşlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama çalışmalarımızı bilimsel yöntemlerle ve belirlenen program doğrultusunda sürdüreceğiz. Manisa'nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz" dedi.   Çalışmalar Planlı Şekilde Sürdürülüyor Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise çalışmaların il genelinde program dahilinde yürütüldüğünü belirterek, “17 ilçemizde ilaçlama uygulamalarımızı planlı şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadelemize aralıksız devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.    
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.
Manisa Büyükşehir Belediyesi, yaz aylarında halk sağlığını korumak ve haşere kaynaklı olumsuzlukların önüne geçmek amacıyla vektörle mücadele çalışmalarını il genelinde aralıksız sürdürüyor. Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı Vektörlerle Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, hava sıcaklıklarının yükselmesiyle birlikte ilaçlama çalışmalarını yoğunlaştırırken, Akhisar'da 25 araç ve 35 personelle kapsamlı çalışma yürüttü.
 
Karasinek, sivrisinek ve diğer vektörlerin üreme alanlarını hedef alan ekipler; parklar, yeşil alanlar, sokaklar, açık alanlar, sulak bölgeler ve risk oluşturan noktalarda planlı ilaçlama uygulamaları gerçekleştiriyor. Gece ve gündüz sürdürülen çalışmalarla yaz mevsiminde oluşabilecek olumsuzlukların önüne geçilmesi hedefleniyor.
 
Halk Sağlığı Önceliğimiz
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, vektörle mücadelenin halk sağlığını doğrudan ilgilendiren temel belediyecilik hizmetlerinden biri olduğunu belirterek, "17 ilçemizin tamamında ekiplerimiz planlı ve kesintisiz şekilde görev yapıyor. Yaz boyunca vatandaşlarımızın sağlıklı ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için ilaçlama çalışmalarımızı bilimsel yöntemlerle ve belirlenen program doğrultusunda sürdüreceğiz. Manisa'nın her noktasında aynı hizmet kalitesini sunmaya devam edeceğiz" dedi.
 
Çalışmalar Planlı Şekilde Sürdürülüyor
Vektörlerle Mücadele Şube Müdürü Veteriner Hekim Uğur Dilik ise çalışmaların il genelinde program dahilinde yürütüldüğünü belirterek, “17 ilçemizde ilaçlama uygulamalarımızı planlı şekilde sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın sağlığı için sinek ve diğer haşerelerin üreme alanlarını düzenli olarak ilaçlıyor, gerekli tüm noktalarda mücadelemize aralıksız devam ediyoruz” ifadelerini kullandı.
 

 

Manisa HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere Ek Video
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izmir35haber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.