Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı

Eğitim 22.06.2026 - 11:17, Güncelleme: 22.06.2026 - 11:17
 

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi mezunlarını uğurladı

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde 2025-2026 eğitim-öğretim dönemini başarıyla tamamlayan mezunlar, düzenlenen görkemli bir törenle sağlık sektörüne uğurlandı. Prof. Dr. Yusuf Vardar MÖTBE Kültür Merkezinde gerçekleştirilen törene Fakülte Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Doç.Dr. Reci Meseri, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm Başkanı Prof.Dr. Serkan Bakırhan, Ebelik Bölüm Başkanı Yardımcısı Prof. Dr. Nazan Tuna Oran, Odyoloji Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Gülce Kirazlı yanı sıra akademisyenler, çiçeği burnunda mezunlar ve aileleri katıldı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi mezuniyet töreninde, 247 genç sağlıkçı meslek yemini ederek kep attı. Haber: Seher Bozyel Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde 2025-2026 eğitim-öğretim dönemini başarıyla tamamlayan mezunlar, düzenlenen görkemli bir törenle sağlık sektörüne uğurlandı. Prof. Dr. Yusuf Vardar MÖTBE Kültür Merkezinde gerçekleştirilen törene Fakülte Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Doç.Dr. Reci Meseri, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm Başkanı Prof.Dr. Serkan Bakırhan, Ebelik Bölüm Başkanı Yardımcısı Prof. Dr. Nazan Tuna Oran, Odyoloji Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Gülce Kirazlı yanı sıra akademisyenler, çiçeği burnunda mezunlar ve aileleri katıldı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Etkinliğin açılışında konuşan Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, “Bugün sadece bir diploma değil; emek, azim, sabır ve kararlılıkla geçen yılların karşılığını alıyorsunuz. Her biriniz toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesinde önemli sorumluluklar üstlenecek sağlık profesyonelleri olarak yeni bir yolculuğa başlıyorsunuz. Sizler hangi meslek grubunda olursanız olun, insan yaşamına doğrudan dokunan; bilgi kadar vicdanı, teknik yeterlilik kadar insani değerleri de gerektiren kutsal bir sorumluluğu üstleniyorsunuz. Bu başarı yolculuğunda öğrencilerimizin yanında olan, onları sabırla destekleyen ve bugünlere gelmesinde büyük emekleri olan siz değerli ailelere teşekkürlerimi sunuyorum. Sizler sadece evlatlarınızı değil, aynı zamanda ülkemizin gelecekteki sağlık profesyonellerini yetiştirdiniz. Sevgili mezunlarımız, meslek yaşantınız boyunca bilimin ışığından ayrılmayın. Unutmayın ki sahip olduğunuz diploma bir son değil; yaşam boyu öğrenme yolculuğunuzun yeni bir başlangıcıdır. Kendinizi geliştirmeye, mesleki olarak özgürleşmeye, üretmeye, araştırmaya ve toplum yararına çalışmaya devam edin. Sizlerle gurur duyuyoruz” dedi. “Toplumun temel taşını korumayı öğrendik” Açılış konuşmalarının ardından söz alan Fakülte Birincisi Selen Esen, “Bizlerin, mesleklerimizde ne kadar başarılı olacağımızı, yaşadığımız zorluklara ve geleceğe karşı olan ümitlerimizi uzun uzun anlatabilirim. Ancak bunun yerine gözlerimize bakmanız yeterli olacaktır. Orada, Mustafa Kemal Atatürk ve siz değerli hocalarımızın bizlere emanet ettiği Cumhuriyetin ışıklarını görebilirsiniz. Sevgili arkadaşlarım; önümüzde uzun, uzun ve onlarca zorluk ve bu zorluklardan daha fazla mücadele olacak. Mesleklerimizi en iyi şekilde icra edebilmek için ihtiyaç duyacağımız, Türk gençleri olarak elimizden gelenin fazlasını yapacağımıza eminim. Yolumuz her zaman başarı, mesleğimiz ise gururla taşınacaktır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ‘Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları... Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz. Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar’ sözünden yola çıkarak azim ve kuvvetle, Türk milletini muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak konusunda, Türk gençliği üstüne düşeni her daim yapacaktır” diye konuştu. Konuşmaların ardından, akademik başarı göstererek bölümlerini dereceyle bitiren öğrencilere ve ailelerine ödülleri takdim edildi. Fakülte bünyesindeki Ebelik, Odyoloji, Beslenme ve Diyetetik ile Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümlerinde yıl boyunca eğitim alan ve fakültelerini başarıyla temsil eden öğrencilere ise teşekkür belgeleri akademisyenler tarafından gururla sunuldu. Ödül töreninin ardından çiçeği burnunda mezunlar, bölüm başkanları eşliğinde kürsüye çıkarak büyük bir heyecanla meslek andını okudu. İnsan yaşamının en temel değer olduğunun bilinciyle; mesleklerini dürüstlük, etik ilkeler ve insan hakları doğrultusunda icra edeceklerine dair söz veren öğrenciler, diplomalarını alkışlar eşliğinde teslim aldılar. Sağlık ordusuna katılan mezunlar keplerini havaya atarak mezun olmanın gururunu yaşadı.
Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde 2025-2026 eğitim-öğretim dönemini başarıyla tamamlayan mezunlar, düzenlenen görkemli bir törenle sağlık sektörüne uğurlandı. Prof. Dr. Yusuf Vardar MÖTBE Kültür Merkezinde gerçekleştirilen törene Fakülte Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Doç.Dr. Reci Meseri, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm Başkanı Prof.Dr. Serkan Bakırhan, Ebelik Bölüm Başkanı Yardımcısı Prof. Dr. Nazan Tuna Oran, Odyoloji Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Gülce Kirazlı yanı sıra akademisyenler, çiçeği burnunda mezunlar ve aileleri katıldı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi mezuniyet töreninde, 247 genç sağlıkçı meslek yemini ederek kep attı.

Haber: Seher Bozyel

Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesinde 2025-2026 eğitim-öğretim dönemini başarıyla tamamlayan mezunlar, düzenlenen görkemli bir törenle sağlık sektörüne uğurlandı. Prof. Dr. Yusuf Vardar MÖTBE Kültür Merkezinde gerçekleştirilen törene Fakülte Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Doç.Dr. Reci Meseri, Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölüm Başkanı Prof.Dr. Serkan Bakırhan, Ebelik Bölüm Başkanı Yardımcısı Prof. Dr. Nazan Tuna Oran, Odyoloji Bölüm Başkan Yardımcısı Doç. Dr. Gülce Kirazlı yanı sıra akademisyenler, çiçeği burnunda mezunlar ve aileleri katıldı. Tören, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.

Etkinliğin açılışında konuşan Ege Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Aytül Pelik Hadımlı, “Bugün sadece bir diploma değil; emek, azim, sabır ve kararlılıkla geçen yılların karşılığını alıyorsunuz. Her biriniz toplum sağlığının korunması ve geliştirilmesinde önemli sorumluluklar üstlenecek sağlık profesyonelleri olarak yeni bir yolculuğa başlıyorsunuz. Sizler hangi meslek grubunda olursanız olun, insan yaşamına doğrudan dokunan; bilgi kadar vicdanı, teknik yeterlilik kadar insani değerleri de gerektiren kutsal bir sorumluluğu üstleniyorsunuz. Bu başarı yolculuğunda öğrencilerimizin yanında olan, onları sabırla destekleyen ve bugünlere gelmesinde büyük emekleri olan siz değerli ailelere teşekkürlerimi sunuyorum. Sizler sadece evlatlarınızı değil, aynı zamanda ülkemizin gelecekteki sağlık profesyonellerini yetiştirdiniz. Sevgili mezunlarımız, meslek yaşantınız boyunca bilimin ışığından ayrılmayın. Unutmayın ki sahip olduğunuz diploma bir son değil; yaşam boyu öğrenme yolculuğunuzun yeni bir başlangıcıdır. Kendinizi geliştirmeye, mesleki olarak

özgürleşmeye, üretmeye, araştırmaya ve toplum yararına çalışmaya devam edin. Sizlerle gurur duyuyoruz” dedi.

“Toplumun temel taşını korumayı öğrendik”

Açılış konuşmalarının ardından söz alan Fakülte Birincisi Selen Esen, “Bizlerin, mesleklerimizde ne kadar başarılı olacağımızı, yaşadığımız zorluklara ve geleceğe karşı olan ümitlerimizi uzun uzun anlatabilirim. Ancak bunun yerine gözlerimize bakmanız yeterli olacaktır. Orada, Mustafa Kemal Atatürk ve siz değerli hocalarımızın bizlere emanet ettiği Cumhuriyetin ışıklarını görebilirsiniz. Sevgili arkadaşlarım; önümüzde uzun, uzun ve onlarca zorluk ve bu zorluklardan daha fazla mücadele olacak. Mesleklerimizi en iyi şekilde icra edebilmek için ihtiyaç duyacağımız, Türk gençleri olarak elimizden gelenin fazlasını yapacağımıza eminim. Yolumuz her zaman başarı, mesleğimiz ise gururla taşınacaktır. Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün ‘Sizler, yani yeni Türkiye'nin genç evlatları... Yorulsanız dahi beni takip edeceksiniz. Dinlenmemek üzere yürümeye karar verenler, asla ve asla yorulmazlar’ sözünden yola çıkarak azim ve kuvvetle, Türk milletini muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak konusunda, Türk gençliği üstüne düşeni her daim yapacaktır” diye konuştu.

Konuşmaların ardından, akademik başarı göstererek bölümlerini dereceyle bitiren öğrencilere ve ailelerine ödülleri takdim edildi. Fakülte bünyesindeki Ebelik, Odyoloji, Beslenme ve Diyetetik ile Fizyoterapi ve Rehabilitasyon bölümlerinde yıl boyunca eğitim alan ve fakültelerini başarıyla temsil eden öğrencilere ise teşekkür belgeleri akademisyenler tarafından gururla sunuldu.

Ödül töreninin ardından çiçeği burnunda mezunlar, bölüm başkanları eşliğinde kürsüye çıkarak büyük bir heyecanla meslek andını okudu. İnsan yaşamının en temel değer olduğunun bilinciyle; mesleklerini dürüstlük, etik ilkeler ve insan hakları doğrultusunda icra edeceklerine dair söz veren öğrenciler, diplomalarını alkışlar eşliğinde teslim aldılar. Sağlık ordusuna katılan mezunlar keplerini havaya atarak mezun olmanın gururunu yaşadı.

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izmir35haber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.