Başkan Tever AK Parti 33. İstişare Kampını Değerlendirdi
Başkan Tever AK Parti 33. İstişare Kampını Değerlendirdi
AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında Sapanca'da üç gün süren AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın ardından önemli açıklamalarda bulundu. Toplantılarda Türkiye'nin geleceğine ilişkin önemli başlıkların ele alındığını belirten Tever, yeni dönem yol haritasının istişareler sonucunda şekillendirildiğini kaydetti.
AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever, Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında Sapanca'da üç gün süren AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'nın ardından önemli açıklamalarda bulundu. Toplantılarda Türkiye'nin geleceğine ilişkin önemli başlıkların ele alındığını belirten Tever, yeni dönem yol haritasının istişareler sonucunda şekillendirildiğini kaydetti.
"Toplantımızı Başarıyla Tamamladık"
Sakarya'nın ev sahipliğinde gerçekleştirilen büyük organizasyonun ardından duyduğu memnuniyeti dile getiren İl Başkanı Yunus Tever, "Cumhurbaşkanımız, Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın teşrifleriyle, Sapanca ilçemizde gerçekleştirdiğimiz AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızı başarıyla tamamlamanın mutluluğunu ve gururunu yaşıyoruz" dedi.
Organizasyonun Sakarya'da yapılmasından dolayı teşekkürlerini sunan Tever, "Öncelikle, bu anlamlı organizasyonun ilimizde gerçekleştirilmesi talimatını veren Sayın Cumhurbaşkanımız ve AK Parti Genel Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’a şükranlarımı arz ediyorum. Başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere; Kurucular Kurulu üyelerimizi, MYK ve MKYK üyelerimizi, Kabine üyelerimizi, bakan yardımcılarımızı, milletvekillerimizi, Kadın Kollarımızı, Gençlik Kollarımızı ve teşkilatlarımızın tüm mensuplarını ilimizde ağırlamaktan büyük bir şeref duyduk" şeklinde konuştu.
"Sakarya Bir Kez Daha Güçlü Ev Sahipliğini Ortaya Koydu"
Sakarya'nın tarihi misyonuna ve organizasyon yeteneğine dikkat çeken Tever, "Sakarya, tarih boyunca önemli buluşmalara ev sahipliği yapmış, birlik ve beraberliğin simgesi olmuş kadim bir şehirdir. Bugün de Türkiye'nin geleceğine yön verecek istişarelerin gerçekleştirildiği böylesine büyük ve anlamlı bir organizasyona ev sahipliği yaparak bir kez daha ne kadar güçlü bir şehir olduğunu göstermiştir" ifadesini kullandı.
Kamptaki yoğun çalışma temposuna değinen İl Başkanı Tever, "Üç gün boyunca Sapanca'mızda sadece toplantılar yapılmadı. Türkiye'nin geleceği konuşuldu. Milletimizin beklentileri değerlendirildi. Ekonomiden eğitime, savunmadan dış politikaya, yerel yönetimlerden sosyal politikalara kadar birçok başlık detaylı şekilde ele alındı. Her alanda vatandaşlarımızın talepleri, önerileri ve beklentileri istişare edildi" açıklamasında bulundu.
"En Büyük Gücümüz Ortak Akıl ve İstişare Kültürüdür"
Partinin temel değerlerini hatırlatan Tever, "AK Parti olarak kuruluşumuzdan bugüne kadar en büyük gücümüz ortak akıl, istişare kültürü ve milletimizle kurduğumuz güçlü bağ olmuştur. Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde her zaman 'önce millet, önce memleket' anlayışıyla hareket ettik. Bugün de aynı anlayışla Türkiye Yüzyılı hedeflerimizi daha ileriye taşımak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz" diyerek sözlerine ekleme yaptı.
Bu yılki kampın özel temasına da vurgu yapan İl Başkanı Yunus Tever, "Bu yıl kampımızın teması olan 'Çeyrek Asırlık Destan AK Parti', aslında milletimizle birlikte yazdığımız büyük başarının adıdır. Bundan tam 25 yıl önce milletimizin umudu olarak çıktığımız bu kutlu yolculukta bugün sadece ülkemizin değil, gönül coğrafyamızın ve mazlum milletlerin de umudu haline gelmiş bulunuyoruz" ifade etti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın sözlerine atıfta bulunan Tever, "Sayın Cumhurbaşkanımızın ifade ettiği gibi; '25 yıl önce milletin umudu olarak yola çıkmıştık ama bugün sınırlarımız dışında yaşayan yüz milyonların da umut kaynağı haline geldik.' Bu sözler sadece bir değerlendirme değil, aynı zamanda AK Parti'nin milletine verdiği hizmetin, güvenin ve istikrarın en güçlü göstergesidir" değerlendirmesinde bulundu.
"Teşkilatlarımız Büyük Bir Özveriyle Çalıştı"
Kamp süresince sahada olan tüm ekiplere teşekkür eden Tever, "Sapanca'da gerçekleştirdiğimiz bu kamp boyunca teşkilatlarımız büyük bir özveriyle çalıştı. Misafirlerimizin en iyi şekilde ağırlanması için gece gündüz emek veren tüm teşkilat mensuplarımıza yürekten teşekkür ediyorum. Kadın Kollarımızdan Gençlik Kollarımıza, il ve ilçe teşkilatlarımızdan gönüllülerimize kadar herkes büyük bir fedakarlık gösterdi" dedi.
Sakarya'nın gelecekteki potansiyeline işaret eden Tever, "Sakarya, misafirperverliğini, organizasyon kabiliyetini ve güçlü altyapısını bir kez daha ortaya koymuştur. Şehrimizin bu önemli organizasyona ev sahipliği yapması bizler için büyük bir gurur olduğu kadar önemli bir tecrübe de olmuştur. İnşallah bundan sonra da ulusal ve uluslararası birçok organizasyona ev sahipliği yapacak güçlü bir şehir olmayı sürdüreceğiz" diye vurguladı.
"Türkiye Yüzyılı Hedefleri İçin Kararlılıkla Çalışacağız"
Gelecek dönem planlamalarına ilişkin net mesajlar veren İl Başkanı, "Cumhurbaşkanımızın liderliğinde gerçekleştirilen değerlendirme toplantılarında Türkiye'nin yarınlarına dair önemli kararlar alınmış, yeni dönem yol haritamız istişarelerle şekillendirilmiştir. AK Parti olarak milletimizin refahını artıracak, Türkiye'nin gücüne güç katacak çalışmaları kararlılıkla sürdüreceğiz" dedi.
Kamp sonrasında Sakarya heyetiyle bir araya geldiklerini aktaran Tever, "Toplantımızın ardından Genel Başkan Yardımcımız Sayın Ali İhsan Yavuz, milletvekillerimiz Sayın Lütfi Bayraktar, Sayın Ali İnci, Sayın Murat Kaya, Sayın Ertuğrul Kocacık, MKYK Üyemiz Sayın Abdurrahman Akyüz ve Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Yusuf Alemdar ile birlikte kapsamlı değerlendirmelerde bulunduk. Sakarya'mızın öncelikleri, devam eden yatırımlar ve geleceğe yönelik projeler üzerinde fikir alışverişinde bulunduk" bilgisini paylaştı.
Siyaset felsefelerini "eser ve hizmet" odaklı olarak tanımlayan Tever, "Bizim siyaset anlayışımızın temelinde hizmet vardır. Makam değil hizmet, söz değil eser, vaat değil icraat anlayışıyla yolumuza devam ediyoruz. Milletimizin bize duyduğu güvene layık olabilmek için gece gündüz demeden çalışmayı sürdüreceğiz. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde Türkiye Yüzyılı vizyonunu hayata geçirmek için tüm teşkilatlarımızla birlikte durmadan, yorulmadan çalışacağız. Sakarya'mızın her ilçesinde, her mahallesinde, her sokağında vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz" açıklamasını yaptı.
"Birlik ve Beraberliğimiz En Büyük Gücümüzdür"
Mesajını birlik vurgusuyla tamamlayan AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever, "İnanıyoruz ki birlik ve beraberliğimiz devam ettiği sürece aşamayacağımız hiçbir engel yoktur. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da milletimizin duasını ve desteğini en büyük güç kaynağımız olarak görmeye devam edeceğiz. Bu vesileyle, başta Sayın Cumhurbaşkanımız olmak üzere kampımıza katkı sunan Kurucular Kurulumuza, MYK ve MKYK üyelerimize, Kabine Üyelerimize, Bakanlarımıza, milletvekillerimize, Kadın ve Gençlik Kollarımıza, teşkilatlarımızın tüm mensuplarına, güvenlik güçlerimize, kamu kurumlarımıza, basın mensuplarımıza ve organizasyonda emeği geçen herkese en kalbi şükranlarımı sunuyorum" ifadelerini kullandı.
Tever, sözlerini şu ifadelerle tamamladı : "33. İstişare ve Değerlendirme Toplantımızın ülkemize, milletimize, partimize ve güzel şehrimiz Sakarya'mıza hayırlı olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum. Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde, ilk günkü aşkla, aynı heyecanla, aynı inançla Türkiye Yüzyılı hedeflerine yürümeye devam edeceğiz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin."
Sakarya HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


