Galatasaray'ın 26. Kupası İzmir'e geldi ve kutlamalar yapıldı.

Spor 22.06.2026 - 17:18, Güncelleme: 22.06.2026 - 17:21
 

Galatasaray'ın 26. Kupası İzmir'e geldi ve kutlamalar yapıldı.

Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda İzmir Galatasaylılar Derneği Lokalinin resmi açılışı yapıldı. Atatürk Anıtına çelek konuldu ve Mövenpick Otel’de geleneksel Pilav Günü düzenlendi.

Etkinlikler uzun bir aradan sonra tadilatı tamamlanan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış kurdelasının Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2.Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulubü temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, izmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu tarafından kesilmesiyle başladı. Lokale getirilen Kupa ile fotoğraflar çekilmesinin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Etkinlikler Mövenpick Otel desteğiyle düzenlenen ve üyelerden yoğun ilgi gören Geleneksel Pilav Günü ile sürdü. Başkan Eşref Uraz ve Yönetim Kurulu Üyeleri Doğan Demirer, Kayhan Özkan, Görkem Kiter ve Cemal Tükel ev sahipliğinde gerçekleşen Pilav gününe İzmirli Üyeler kalabalık katılım gösterdi. Kazanılan 26. Kupa ilgi odağı olmayı sürdürdü. Alkışlar arasında İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilerek hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar günü kupayla çekindikleri fotoğraflarla ölümsüzleştirdi. 2 saati bulan fotoğraf çekiminin ardından yemeğe geçildi. İYİ Kİ GALATASARAYLIYIZ Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve ebediyete intikal etmiş tüm Galatasaraylılar anısına saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından  konuklara hitap eden Başkan Eşref Uraz, her yıl haziran ayının ilk pazar günü İstanbul’da başlayan ve sonrasında yurt içindeki ve Avrupa’daki Galatasaray derneklerinde devam eden geleneksel pilav gününün bu yıl da büyük bir mutlulukla 26. şampiyonluk kupasıyla taçlandığını söyledi. Uraz, “Bu büyük başarı, Galatasaray ruhunu taşıyan hepimizi bir kez daha gururlandırmış ve onurlandırmıştır. Bu yıl, 26. şampiyonluğumuzun sevincinin yanı sıra, camiamız adına son derece önemli bir başka gelişmeyi de kutlama fırsatı bulduk. İzmir Galatasaraylılar Derneği lokalimizin, 28 değerli bağışçımızın katkılarıyla baştan sona yenilenerek yeniden camiamıza kazandırılması; İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda yeniden faaliyete geçirilmesi bizler için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı olmuştur. İsimlerinin açıklanmasını istemeyen kıymetli abla ve ağabeylerimize huzurlarınızda sonsuz teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. İyi ki varsınız. Sizlerin desteğiyle gerçekten çok özel ve örnek bir çalışmayı hayata geçirdik.  Görev sürem boyunca ben ve yönetim kurulu, bizden sonra bu görevi devralacak kardeşlerimizle birlikte, göstermiş olduğunuz bu fedakârlığı ve Galatasaray sevgisini her zaman minnetle hatırlayacağız. Ne mutlu camiamıza ki; Ali Sami Yen’in mirasına, Tevfik Fikret’in düşünce dünyasına ve Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikteyiz. İyi ki Galatasaraylıyız” Dedi. İşin en zor kısmının bundan sonra başladığına dikkat çeken Uraz, “Bizlere emanet edilen bu mirası yaşatmak, geliştirmek, korumak ve gelecek nesillere aynı anlayış ve sorumluluk bilinciyle aktarabilmek en önemli görevimizdir. Kolay olanı seçmeden, üstlenilen görevi layıkıyla yerine getirebilmektir. Yaşanan zorluklar da, yapılan fedakârlıklar da bu anlayışın bir sonucudur. Çünkü Galatasaray’da vazife kutsaldır; talep edilmez, verilir. Yapılan hiçbir fedakârlığın karşılığında takdir beklenmez. Bizler böyle gördük, böyle öğrendik.  Çünkü bizim için esas olan tek şey vardır:  Galatasaray’a hizmet etmek. Hepinizi sevgi, saygı ve Galatasaraylılık ruhuyla selamlıyorum” dedi. Galatasaray Eğitim Kurumları Müdürü Reşat Dabak ve İstanbul Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu 2.Başkanı Ufuk Kaya’nın kutlama konuşmalarının ardından yapılan bağışçılar arasından 2 adet futbolcuların imzaladığı GS forması sahiplerini buldu. Formanın biri Galataray Camiası’nın vazgeçilmez ismi Ahmet Yüce’nin diğeri ise İzmir Galatasaraylılar Derneği Onursal Üyesi-GAGE Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Fak’ın oldu.
Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda İzmir Galatasaylılar Derneği Lokalinin resmi açılışı yapıldı. Atatürk Anıtına çelek konuldu ve Mövenpick Otel’de geleneksel Pilav Günü düzenlendi.

Etkinlikler uzun bir aradan sonra tadilatı tamamlanan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış kurdelasının Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2.Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulubü temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, izmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu tarafından kesilmesiyle başladı. Lokale getirilen Kupa ile fotoğraflar çekilmesinin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtına çelenk konuldu.

Etkinlikler Mövenpick Otel desteğiyle düzenlenen ve üyelerden yoğun ilgi gören Geleneksel Pilav Günü ile sürdü.

Başkan Eşref Uraz ve Yönetim Kurulu Üyeleri Doğan Demirer, Kayhan Özkan, Görkem Kiter ve Cemal Tükel ev sahipliğinde gerçekleşen Pilav gününe İzmirli Üyeler kalabalık katılım gösterdi.

Kazanılan 26. Kupa ilgi odağı olmayı sürdürdü. Alkışlar arasında İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilerek hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar günü kupayla çekindikleri fotoğraflarla ölümsüzleştirdi. 2 saati bulan fotoğraf çekiminin ardından yemeğe geçildi.


İYİ Kİ GALATASARAYLIYIZ
Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve ebediyete intikal etmiş tüm Galatasaraylılar anısına saygı duruşu ve İstiklal Marşının ardından  konuklara hitap eden Başkan Eşref Uraz, her yıl haziran ayının ilk pazar günü İstanbul’da başlayan ve sonrasında yurt içindeki ve Avrupa’daki Galatasaray derneklerinde devam eden geleneksel pilav gününün bu yıl da büyük bir mutlulukla 26. şampiyonluk kupasıyla taçlandığını söyledi. Uraz, “Bu büyük başarı, Galatasaray ruhunu taşıyan hepimizi bir kez daha gururlandırmış ve onurlandırmıştır. Bu yıl, 26. şampiyonluğumuzun sevincinin yanı sıra, camiamız adına son derece önemli bir başka gelişmeyi de kutlama fırsatı bulduk. İzmir Galatasaraylılar Derneği lokalimizin, 28 değerli bağışçımızın katkılarıyla baştan sona yenilenerek yeniden camiamıza kazandırılması; İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda yeniden faaliyete geçirilmesi bizler için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı olmuştur. İsimlerinin açıklanmasını istemeyen kıymetli abla ve ağabeylerimize huzurlarınızda sonsuz teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum. İyi ki varsınız. Sizlerin desteğiyle gerçekten çok özel ve örnek bir çalışmayı hayata geçirdik.  Görev sürem boyunca ben ve yönetim kurulu, bizden sonra bu görevi devralacak kardeşlerimizle birlikte, göstermiş olduğunuz bu fedakârlığı ve Galatasaray sevgisini her zaman minnetle hatırlayacağız. Ne mutlu camiamıza ki; Ali Sami Yen’in mirasına, Tevfik Fikret’in düşünce dünyasına ve Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikteyiz. İyi ki Galatasaraylıyız” Dedi.

İşin en zor kısmının bundan sonra başladığına dikkat çeken Uraz, “Bizlere emanet edilen bu mirası yaşatmak, geliştirmek, korumak ve gelecek nesillere aynı anlayış ve sorumluluk bilinciyle aktarabilmek en önemli görevimizdir. Kolay olanı seçmeden, üstlenilen görevi layıkıyla yerine getirebilmektir. Yaşanan zorluklar da, yapılan fedakârlıklar da bu anlayışın bir sonucudur. Çünkü Galatasaray’da vazife kutsaldır; talep edilmez, verilir. Yapılan hiçbir fedakârlığın karşılığında takdir beklenmez. Bizler böyle gördük, böyle öğrendik.  Çünkü bizim için esas olan tek şey vardır:  Galatasaray’a hizmet etmek. Hepinizi sevgi, saygı ve Galatasaraylılık ruhuyla selamlıyorum” dedi.

Galatasaray Eğitim Kurumları Müdürü Reşat Dabak ve İstanbul Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu 2.Başkanı Ufuk Kaya’nın kutlama konuşmalarının ardından yapılan bağışçılar arasından 2 adet futbolcuların imzaladığı GS forması sahiplerini buldu. Formanın biri Galataray Camiası’nın vazgeçilmez ismi Ahmet Yüce’nin diğeri ise İzmir Galatasaraylılar Derneği Onursal Üyesi-GAGE Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Fak’ın oldu.

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izmir35haber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.