GÜLSÜM GÜRAL DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNDE MEZUNİYET HEYECANI YAŞANDI

Eğitim 26.06.2026 - 17:25, Güncelleme: 26.06.2026 - 17:25
 

GÜLSÜM GÜRAL DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİNDE MEZUNİYET HEYECANI YAŞANDI

Nafi Güral Eğitim Vakfı aracılığıyla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ); fakülte, hastane ve yerleşke olarak kullanılmak üzere bağışlanan ve Şubat 2025'te hizmete açılan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.

Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını verdi   NG Ailesi'nin eğitim, sağlık ve toplumsal sorumluluk anlayışının en önemli projelerinden biri olarak Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ) kazandırdığı Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, törende yaptığı konuşmada, "Gelecek nesillere miras olarak bıraktığımız bu değerli fakültenin temelini atarken amacımız, gençlerimizin daha iyi koşullarda eğitim alması, bilim üretmesi ve insanlığa hizmet etmesiydi. Bu hayalin gerçeğe dönüşmesine ve başarılı hekimlerin yetişmesine tanıklık etmek, bizim için çok büyük bir gurur kaynağı" dedi.   Nafi Güral Eğitim Vakfı aracılığıyla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ); fakülte, hastane ve yerleşke olarak kullanılmak üzere bağışlanan ve Şubat 2025'te hizmete açılan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.   NG Ailesi'nin eğitim, sağlık ve toplumsal sorumluluk anlayışının önemli projelerinden biri olan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi'nin mezuniyet törenine Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet Tekin, Rektör Yardımcısı ve Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sezgin Zeren, NG Kurucu Başkanı Nafi Güral, NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Sema Güral Sürmeli, NG Kütahya Enerji Grup Başkanı Gülden Güral, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel Koçak, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Başar, protokol üyeleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.   Gülsüm Güral: "Fakültemizin başarılı hekimler yetiştirmesine tanıklık etmek büyük gurur kaynağı"   Törende konuşan NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, mezuniyet sevincini paylaşmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, "Bugün burada yalnızca bir mezuniyet töreni gerçekleştirmiyoruz; aynı zamanda ülkemize yeni hekimler kazandırıyoruz. Gelecek nesillere miras olarak bıraktığımız bu değerli fakültenin temelini atarken amacımız, gençlerimizin daha iyi koşullarda eğitim alması, bilim üretmesi ve insanlığa hizmet etmesiydi. Bu hayalin gerçeğe dönüşmesine ve başarılı hekimlerin yetişmesine tanıklık etmek, bizim için çok büyük bir gurur kaynağı. Bu okulu asıl değerli kılan öğrencilerimizin yollarının ve başarılarının daim olmasını diliyorum" dedi.   Sema Güral Sürmeli: "Eğitime yapılan yatırım, geleceğe bırakılan en değerli miras"   Törende diplomalarını alan gençleri gururla izlediğini ifade eden Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Sema Güral Sürmeli ise şunları söyledi:   "Eğitime yapılan yatırım, aslında geleceğe bırakılan en değerli mirastır. Bu anlamlı eğitim yatırımını ülkemize kazandıran babam Nafi Güral'a minnettarım. Eğitime yapılan her katkı, yalnızca bugünü değil geleceğimizi de şekillendiriyor. Bugün genç hekimlerin hayallerine dönüşen bu yatırım, yarın onların dokunacağı binlerce hayata umut olacak. Bundan daha büyük bir gurur düşünemiyorum."   Prof. Dr. Ahmet Tekin: "Fakültemizden bu yıl diş hekimliğinde Türkiye üçüncüsü çıktı"   NG Ailesi tarafından üniversiteye kazandırılan binanın Türkiye'nin örnek diş hekimliği fakültesi yapılarından biri olduğunu belirten KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet Tekin ise konuşmasında, "Bu yıl fakültemiz mezunlarından biri, Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı'nda Türkiye üçüncüsü oldu. Bu başarı, fakültemizin eğitim kalitesinin en önemli göstergelerinden biridir. Mezunlarımız sağlık ailesine katılarak ülkemize hizmet edecekler" dedi.   Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sezgin Zeren ise konuşmasında, modern eğitim binası ve hastanenin üniversiteye kazandırılmasında NG Grup ile Gülsüm Güral'ın katkılarına dikkat çekerek teşekkürlerini iletti.   Program, mezuniyet belgelerinin takdimi ve öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.            
Nafi Güral Eğitim Vakfı aracılığıyla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ); fakülte, hastane ve yerleşke olarak kullanılmak üzere bağışlanan ve Şubat 2025'te hizmete açılan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.

Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını verdi

 

NG Ailesi'nin eğitim, sağlık ve toplumsal sorumluluk anlayışının en önemli projelerinden biri olarak Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ) kazandırdığı Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı. NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, törende yaptığı konuşmada, "Gelecek nesillere miras olarak bıraktığımız bu değerli fakültenin temelini atarken amacımız, gençlerimizin daha iyi koşullarda eğitim alması, bilim üretmesi ve insanlığa hizmet etmesiydi. Bu hayalin gerçeğe dönüşmesine ve başarılı hekimlerin yetişmesine tanıklık etmek, bizim için çok büyük bir gurur kaynağı" dedi.

 

Nafi Güral Eğitim Vakfı aracılığıyla Kütahya Sağlık Bilimleri Üniversitesi'ne (KSBÜ); fakülte, hastane ve yerleşke olarak kullanılmak üzere bağışlanan ve Şubat 2025'te hizmete açılan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezunlarını düzenlenen törenle uğurladı.

 

NG Ailesi'nin eğitim, sağlık ve toplumsal sorumluluk anlayışının önemli projelerinden biri olan Gülsüm Güral Diş Hekimliği Fakültesi'nin mezuniyet törenine Kütahya Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet Tekin, Rektör Yardımcısı ve Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sezgin Zeren, NG Kurucu Başkanı Nafi Güral, NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Sema Güral Sürmeli, NG Kütahya Enerji Grup Başkanı Gülden Güral, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Emel Koçak, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Fatma Başar, protokol üyeleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.

 

Gülsüm Güral: "Fakültemizin başarılı hekimler yetiştirmesine tanıklık etmek büyük gurur kaynağı"

 

Törende konuşan NG Eğitim Vakfı Başkanı Gülsüm Güral, mezuniyet sevincini paylaşmaktan büyük mutluluk duyduğunu belirterek, "Bugün burada yalnızca bir mezuniyet töreni gerçekleştirmiyoruz; aynı zamanda ülkemize yeni hekimler kazandırıyoruz. Gelecek nesillere miras olarak bıraktığımız bu değerli fakültenin temelini atarken amacımız, gençlerimizin daha iyi koşullarda eğitim alması, bilim üretmesi ve insanlığa hizmet etmesiydi. Bu hayalin gerçeğe dönüşmesine ve başarılı hekimlerin yetişmesine tanıklık etmek, bizim için çok büyük bir gurur kaynağı. Bu okulu asıl değerli kılan öğrencilerimizin yollarının ve başarılarının daim olmasını diliyorum" dedi.

 

Sema Güral Sürmeli: "Eğitime yapılan yatırım, geleceğe bırakılan en değerli miras"

 

Törende diplomalarını alan gençleri gururla izlediğini ifade eden Kütahya Porselen Yönetim Kurulu Başkanı Sema Güral Sürmeli ise şunları söyledi:

 

"Eğitime yapılan yatırım, aslında geleceğe bırakılan en değerli mirastır. Bu anlamlı eğitim yatırımını ülkemize kazandıran babam Nafi Güral'a minnettarım. Eğitime yapılan her katkı, yalnızca bugünü değil geleceğimizi de şekillendiriyor. Bugün genç hekimlerin hayallerine dönüşen bu yatırım, yarın onların dokunacağı binlerce hayata umut olacak. Bundan daha büyük bir gurur düşünemiyorum."

 

Prof. Dr. Ahmet Tekin: "Fakültemizden bu yıl diş hekimliğinde Türkiye üçüncüsü çıktı"

 

NG Ailesi tarafından üniversiteye kazandırılan binanın Türkiye'nin örnek diş hekimliği fakültesi yapılarından biri olduğunu belirten KSBÜ Rektörü Prof. Dr. Ahmet Tekin ise konuşmasında, "Bu yıl fakültemiz mezunlarından biri, Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı'nda Türkiye üçüncüsü oldu. Bu başarı, fakültemizin eğitim kalitesinin en önemli göstergelerinden biridir. Mezunlarımız sağlık ailesine katılarak ülkemize hizmet edecekler" dedi.

 

Diş Hekimliği Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sezgin Zeren ise konuşmasında, modern eğitim binası ve hastanenin üniversiteye kazandırılmasında NG Grup ile Gülsüm Güral'ın katkılarına dikkat çekerek teşekkürlerini iletti.

 

Program, mezuniyet belgelerinin takdimi ve öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.

 

 

 

 

 

 

Kütahya HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izmir35haber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.