Yenilenen Galatasaraylılar Lokali törenle açıldı

Spor 23.06.2026 - 13:03, Güncelleme: 23.06.2026 - 13:03
 

Yenilenen Galatasaraylılar Lokali törenle açıldı

Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda Kordon’da tadilatı yapılan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı törenle yapılırken, Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Ardından Mövenpick Otel’de de İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilen şampiyonluk kupası, hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar kupa heyecanını yaşayarak, bol bol fotoğraf çektirdiler. Fanatik Galatasaraylı olan Oğuz Özkardeş de buradaki törende diğer taraftarlar gibi kupayı öperek şampiyonluk sevincini bir kez daha yaşadı.

Galatasaraylılar kupa heyecanını İzmir’de de yaşadı Şampiyonluk kupası İzmir’de Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda Kordon’da tadilatı yapılan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı törenle yapılırken, Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Ardından Mövenpick Otel’de de İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilen şampiyonluk kupası, hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar kupa heyecanını yaşayarak, bol bol fotoğraf çektirdiler. Fanatik Galatasaraylı olan Oğuz Özkardeş de buradaki törende diğer taraftarlar gibi kupayı öperek şampiyonluk sevincini bir kez daha yaşadı.   Lokal hizmete girdi İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış kurdelasını Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2.Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulubü temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, İzmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu birlikte kesti. Lokale getirilen Kupa ile fotoğraflar çekilmesinin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Etkinlikler Mövenpick Otel desteğiyle düzenlenen ve üyelerden yoğun ilgi gören Geleneksel Pilav Günü ile sürdü.   İyi ki Galatasaraylılız Mövenpick Otel’de yapılan pilav gününde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz, her yıl haziran ayının ilk pazar günü İstanbul’da başlayan ve sonrasında yurt içindeki ve Avrupa’daki Galatasaray derneklerinde devam eden geleneksel pilav gününün bu yıl da büyük bir mutlulukla 26. şampiyonluk kupasıyla taçlandığını söyledi. Uraz, “Bu büyük başarı, Galatasaray ruhunu taşıyan hepimizi bir kez daha gururlandırmış ve onurlandırmıştır. Bu yıl, 26. şampiyonluğumuzun sevincinin yanı sıra, camiamız adına son derece önemli bir başka gelişmeyi de kutlama fırsatı bulduk. İzmir Galatasaraylılar Derneği lokalimizin, 28 değerli bağışçımızın katkılarıyla baştan sona yenilenerek yeniden camiamıza kazandırılması; İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda yeniden faaliyete geçirilmesi bizler için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı olmuştur. Ne mutlu camiamıza ki; Ali Sami Yen’in mirasına, Tevfik Fikret’in düşünce dünyasına ve Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikteyiz. İyi ki Galatasaraylıyız” dedi.
Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda Kordon’da tadilatı yapılan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı törenle yapılırken, Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Ardından Mövenpick Otel’de de İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilen şampiyonluk kupası, hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar kupa heyecanını yaşayarak, bol bol fotoğraf çektirdiler. Fanatik Galatasaraylı olan Oğuz Özkardeş de buradaki törende diğer taraftarlar gibi kupayı öperek şampiyonluk sevincini bir kez daha yaşadı.

Galatasaraylılar kupa heyecanını İzmir’de de yaşadı

Şampiyonluk kupası İzmir’de

Galatasaray’ın 26. Şampiyonluk kutlamaları kapsamında İzmir’de bir dizi etkinlik düzenlendi. Bu kapsamda Kordon’da tadilatı yapılan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılışı törenle yapılırken, Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Ardından Mövenpick Otel’de de İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ve Viltur Yönetim Kurulu Başkanı, İzmir Ticaret Odası (İZTO) Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş’in ellerinde salona getirilen şampiyonluk kupası, hazırlanan alana yerleştirildi ve katılımcılar kupa heyecanını yaşayarak, bol bol fotoğraf çektirdiler. Fanatik Galatasaraylı olan Oğuz Özkardeş de buradaki törende diğer taraftarlar gibi kupayı öperek şampiyonluk sevincini bir kez daha yaşadı.

 

Lokal hizmete girdi

İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış kurdelasını Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2.Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulubü temsilen Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu, İzmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu birlikte kesti. Lokale getirilen Kupa ile fotoğraflar çekilmesinin ardından Cumhuriyet Meydanı’nda Atatürk Anıtına çelenk konuldu. Etkinlikler Mövenpick Otel desteğiyle düzenlenen ve üyelerden yoğun ilgi gören Geleneksel Pilav Günü ile sürdü.

 

İyi ki Galatasaraylılız

Mövenpick Otel’de yapılan pilav gününde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz, her yıl haziran ayının ilk pazar günü İstanbul’da başlayan ve sonrasında yurt içindeki ve Avrupa’daki Galatasaray derneklerinde devam eden geleneksel pilav gününün bu yıl da büyük bir mutlulukla 26. şampiyonluk kupasıyla taçlandığını söyledi. Uraz, “Bu büyük başarı, Galatasaray ruhunu taşıyan hepimizi bir kez daha gururlandırmış ve onurlandırmıştır. Bu yıl, 26. şampiyonluğumuzun sevincinin yanı sıra, camiamız adına son derece önemli bir başka gelişmeyi de kutlama fırsatı bulduk. İzmir Galatasaraylılar Derneği lokalimizin, 28 değerli bağışçımızın katkılarıyla baştan sona yenilenerek yeniden camiamıza kazandırılması; İzmir ve İstanbul’daki başarılı işletme modeli doğrultusunda yeniden faaliyete geçirilmesi bizler için ayrı bir gurur ve mutluluk kaynağı olmuştur. Ne mutlu camiamıza ki; Ali Sami Yen’in mirasına, Tevfik Fikret’in düşünce dünyasına ve Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikteyiz. İyi ki Galatasaraylıyız” dedi.

İzmir HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve izmir35haber.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.