Geleceğin veteriner hekimlerine Hoş Geldin programı
Eğitim
01.10.2025 - 11:25, Güncelleme:
01.10.2025 - 11:25
Geleceğin veteriner hekimlerine Hoş Geldin programı
Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Veteriner Fakültesi, her eğitim-öğretim dönemi başlangıcında yaptığı “Hoş Geldin” programını bu yıl da tekrarladı.
2025-2026 akademik yılına merhaba diyen fakülte yönetimi, akademik ve idari personel ile öğrencileri gerçekleştirdiği kahvaltı organizasyonunda bir araya getirdi. Dekanlık Binası önünde düzenlenen buluşmaya çok sayıda yeni öğrencinin yanı sıra emekli öğretim üyeleri de ilgi gösterdi.
Program öncesi kısa bir konuşma yapan Fakülte Dekanı Prof. Dr. Bayram Şenlik, etkinliğe katkıda bulunan herkese teşekkür etti. Dekan Şenlik, yeni eğitim-öğretim yılının herkes için verimli ve başarılı geçmesini temennisinde bulundu.
Bursa Uludağ Üniversitesi (BUÜ) Veteriner Fakültesi, her eğitim-öğretim dönemi başlangıcında yaptığı “Hoş Geldin” programını bu yıl da tekrarladı.
2025-2026 akademik yılına merhaba diyen fakülte yönetimi, akademik ve idari personel ile öğrencileri gerçekleştirdiği kahvaltı organizasyonunda bir araya getirdi. Dekanlık Binası önünde düzenlenen buluşmaya çok sayıda yeni öğrencinin yanı sıra emekli öğretim üyeleri de ilgi gösterdi.
Program öncesi kısa bir konuşma yapan Fakülte Dekanı Prof. Dr. Bayram Şenlik, etkinliğe katkıda bulunan herkese teşekkür etti. Dekan Şenlik, yeni eğitim-öğretim yılının herkes için verimli ve başarılı geçmesini temennisinde bulundu.
Bursa HABERİ
Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) ve diğer ajanslar tarafından eklenen tüm haberler, sitemizin editörlerinin müdahalesi olmadan ajans kanallarından çekilmektedir. Bu haberlerde yer alan hukuki muhataplar haberi geçen ajanslar olup sitemizin hiç bir editörü sorumlu tutulamaz...
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.


